Volgers

vrijdag 9 december 2016

Gouden echtpaar! Verzoekje van mijn buurvrouw.

50 jaar getrouwd!

Mijn buurvrouw kwam met het verzoek,
 of ik een kaartje wilde maken voor een echtpaar dat 50 jaar getrouwd is.
Ze wonen in Amerika!
Natuurlijk wil ik dat wel.

Zo gezegd, zo gedaan! Morgen breng ik het haar.

Amerika, dan moet het een Hollands thema hebben. Dan is het herkenbaar!
Het is deze kaart geworden:




Het boer en boerinnetje,
 zijn nog steeds erg verliefd.





Ja, het is wat veel vandaag 3 posts,
maar ik had het van de week zo druk, dat ik nu pas tijd heb om bij jullie langs te gaan en mijn eigen blogje te onderhouden!
Dit weekend  ga ik beginnen met de kerstversiering. Hebben jullie de boom al staan?
Genoeg te doen dus.
Allemaal een heel goed weekend en veel versier, knutsel plezier, en geniet ook van het feit dat de Kerst in aantocht is.


Groetjes en liefs Crealientje. 

Bedankt voor je reactie en je bezoekje.
Gezellig!

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi! Nou inderdaad drie creaties op 1 dag. En ze zijn alle maal mooi! de filligraanster is super. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar dat is niets voor mij.
    Je stars and stripes kaartje was inderdaad nog net op tijd zag ik! Graag gedaan! ;-)
    Deze Hollandkaart is erg gaaf voor een 50 jarig huwelijk in Amerika.
    Hier staat de kerstboom ook nog niet. Misschien ga ik dat zondag doen. Het is altijd zo gezellig... en in de drukke decembermaand geeft het me altijd een prettig gevoel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gerjanne,
      In het Nederlands is het inderdaad filligraan, zal het er zo even bij zetten.
      Vandaag alle ramen gewassen, en ik ga zondag ook aan de slag met het optuigen van binnen en buiten!
      Bedankt voor je leuke reactie.
      Veel plezier met het versieren van je huis, en neem dan eens een lekkere winter glow thee van de pickwick tijdens de pauze.Geniet van al die lichtjes en gezelligheid. lol.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  2. Hallo, wat een superleuk kaartje heb je gemaakt. Echt Hollands ook. Leuk dat je mijn volger bent geworden. Ben gelijk bij jou een kijkje komen nemen en je volger geworden. Ik zie hier ook leuke kaarten voorbij komen. Groetjes, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Tineke,
      welkom en gezellig dat we elkaar kunnen inspireren.
      Dank je wel voor je leuke reactie!
      Ik ben ook al bij je dochter geweest, en volger geworden.
      Leuk dat jullie samen knutselen.Zijn van die leuke moeder, dochter momenten.
      Veel plezier van het weekend, en geniet ervan!
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  3. Lekker bezig met 3 posts! Alledrie zo verschillend en leuk gedaan. Lekker Hollands deze kaart en lief met boer en boerinnetje. Dat filegraan is mooi maar ook niet mijn ding. Vind het heel knap! Verl plezier met het creëren van kerstsfeer in huis! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en jij lekker creatief bezig geweest Crealientje...3 schitterende kaartjes laat je zien...alle drie echte toppertjes....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen